Imatge professional a les reunions

Tot i les facilitats que la tecnologia ens ofereix per comunicar-nos a distància, dediquem gran part del nostre temps a les reunions presencials: reunions de veïns, reunions informatives a l’escola, d’equip, amb clients … Formen part del nostre dia a dia i de vegades no els donem la importància que mereixen i cometem alguns errors sense adonar-nos-en.

A les reunions professionals

La reunió de treball serà eficaç si s’estableix una relació de confiança entre els assistents: clients, companys, experts… I això és responsabilitat tant de qui dirigeix ​​la reunió com de tots i cadascuns dels participants.

Una reunió és un dels moments on estem demostrant la nostra capacitat tècnica però sobretot les nostres habilitats. I la suma d’això dóna com a resultat la nostra imatge professional.

 Què cal fer per transmetre bona impressió? i quins són els errors que hem d’evitar? Donem les claus en la secció de comunicació no verbal de Para todos la 2.

Accedeix al vídeo de Para Todos la 2 on parlem de la imatge professional a les reunions.